Utgiftshantering är en funktion som är kopplad till Qred VISA och vår app, som gör att du kan samla alla dina utgifter på ett och samma ställe. Här kan du hantera alla företagets utgifter, både för dig och för dina anställda. Du slipper i princip all hantering av kvitton och sparar tid som du istället kan lägga på att skapa tillväxt i ditt företag. Bra, va?
Inte just nu. Vi tittar på lösningar för att kunna integrera till olika system.
Nej, det kostar ingenting att använda Qreds utgiftshantering.
Om du har råkat göra fel, så kan du kan redigera en utgift direkt i appen. Utgiften måste redigeras före månadens period löper ut (innan du får fakturan skickad till dig).
Nej, förutsatt att du har sparat kvittot digitalt. Detta efter en ny lagändring som trädde i kraft 1 juli 2024.
Ja, vid slutet av varje utgiftsperiod skickas din rapport till dig. Rapporten får du tillsammans med din faktura för Qred VISA via email, till den adress som du angav när du ansökte om ditt Qred Visa.
Vi finns här för dig alla vardagar mellan 8:00 och 17:30.